مجله اینترنتی مشروح

مجله اینترنتی مشروح

مجله اینترنتی مشروح

مجله اینترنتی مشروح

مدل موی دم اسبی یک طرفه نامرتب

به نقل از مجله اینترنتی مشروح مدل موی دم اسبی کج و نامرتب را سایت راهنمای مد «j.crew» به عنوان یک مدل موی بهاری معرفی کرده است.از "Caroline" که یک متخصص مدل موی ماهر است درخواست کردم تا این مدل را مرحله به مرحله آموزش دهد. "Jamie Beck" عزیز هم از مراحل کار عکس گرفت.

  

(در این مدل قسمت بالایی مو شبیه کندوی زنبورعسل میشود که بسیار زیباست!)

اگر دوست دارید این مدل مو را امتحان کنید، مراحل زیر را دنبال کنید:

مدل موی دم اسبی یک طرفه نامرتب

1- ابتدا بایستی یک روز از شستشوی موها گذشته باشد. (اگر موها به شدت نیاز به شستشو دارند از اسپری حجم دهنده استفاده کنید و یا اگر موها چرب هستند از شامپو خشک استفاده کنید تا جواب بهتری بگیرید.) با استفاده از شانه دندانه موشی موها را به راحتی فرق کج باز کنید.

 2- باقیمانده موها را از جاییکه فرق سر را باز کردید به بالا شانه کنید. سپس موها را به سمت پایین بورس کنید تا حالت نامرتب و کمی وز پیدا کند. این کار را با شانه پوش هم میتوان انجام داد.

 3- با دقت رویی ترین قسمت موها را شانه بزنید تا مرتب شوند و در یک جهت قرار بگیرند؛اینگونه تمامی موهای نامرتب زیرین پنهان خواهند شد. زیاد از حد شانه نکنید تا حالت نامرتب مو از بین نرود.

 4- تمام دسته مویی که به بالا شانه زده بودید را با یک سنجاق پشت سرتان محکم کنید. سنجاق ها را به شکل ضربدری روی هم نگهدارید.

5- تمام موها را به شکل دم اسبی در امتداد گوشهایتان جمع کنید و با یک کش محکم ببندید. این کار به موها کمی پف میدهد.

6- حال به کمک انگشتانتان موها را کمی به بیرون بکشید تا بافت یکسانی با قسمت بالایی پیدا کند یعنی دقیقا کار پوش دادن را با انگشتها انجام دهید. انجام این کار با انگشت، بافت نرمتری از شانه ایجاد می کند.

مدل موی دم اسبی یک طرفه نامرتب

هنگام آرایش موها به این مدل، به یاد داشته باشید که این مدل مو یک مدل بهم ریخته و نامرتب است!

منبع:مجله اینترنتی مشروح

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.