مجله اینترنتی مشروح

مجله اینترنتی مشروح

مجله اینترنتی مشروح

مجله اینترنتی مشروح

مدل موی دم اسبی یک طرفه نامرتب

به نقل از مجله اینترنتی مشروح مدل موی دم اسبی کج و نامرتب را سایت راهنمای مد «j.crew» به عنوان یک مدل موی بهاری معرفی کرده است.از "Caroline" که یک متخصص مدل موی ماهر است درخواست کردم تا این مدل را مرحله به مرحله آموزش دهد. "Jamie Beck" عزیز هم از مراحل کار عکس گرفت.

  ادامه مطلب ...

بستن چمدان بدون چروک شدن لباس ها

به نقل از مجله اینترنتی مشروح اگر قصد سفر دارید و از احتمال چروک شدن لباس هایتان در چمدان آشفته شده اید، در این مطلب روش جالبی را به شما معرفی خواهیم کرد.

  ادامه مطلب ...

بازوانی خوش فرم با انجام چند تمرین ساده

به نقل از مجله اینترنتی مشروح دختران زیادی سراسر دنیا تمام تلاششان را می کنند تا از "کیت میدلتون" (دوشس کمبریج) الگوبرداری کنند؛  به هر حال این واقعیت که او بانویی بسیار زیباست انکار ناپذیر است.

 
ادامه مطلب ...

چرا صبحانه مهمترین وعده غذایی است؟

به نقل از مجله اینترنتی مشروح به گفته محققین، با مصرف روزانه یک وعده صبحانه مغذی و مراعات در طول روز، صبحانه به کاهش وزنتان کمک خواهد کرد.صبحانه مهم‌ترین وعده غذایی است. این حاصل تحقیقات اخیر بر زمان و غذا‌های مختلف مصرف شده در صبحانه و تاثیر آن بر بدن است.

 
ادامه مطلب ...

5 اشتباه بزرگ در پاک کردن پنجره ها

به نقل از مجله اینترنتی مشروح پاک کردن پنجره ها یکی از اذیت کننده ترین کارهای خانه می باشد که دوست داریم به سرعت از آن خلاص شویم.در این مطلب شما را با چند اشتباهی که در پاک کردن پنجره ها مرتکب می شوید آشنا می کنیم.

 

ادامه مطلب ...