مجله اینترنتی مشروح

مجله اینترنتی مشروح

مجله اینترنتی مشروح

مجله اینترنتی مشروح

چگونه ولنتاینی کم خرج داشته باشیم؟


چگونه ولنتاینی کم خرج داشته باشیم؟

به نقل از مجله اینترنتی مشروح اجازه ندهید پول شما را از داشتن یک ولنتاین عاشقانه محروم کند.با یک برنامه ریزی خوب و ارزان و در عین حال پر معنا هم میتوانید منظور خود را برسانید، خلاق باشید و روی اهداف خود برای نشان دادن حستان به وسیله حرکات متمرکز باشید و فقط روی کادو های مادی فکر نکنید.

  

هدیه های خانگی

چگونه ولنتاین کم خرجی داشته باشیم؟

به شریکتان نشان دهید که با اختصاص دادن وقت و انرژی تان برای دادن هدیه ای خاص به او توجه میکنید.اگر هنرمند هستید، نقاشی یا مجسمه سازی انجام میدهید از این طریق احساسات خود را نشان دهید.

اگر میتوانید برایش یک شعر بنویسید و یا حتی یک سی دی یا فلش از آهنگ های عاشقانه به او هدیه بدهید.یک نامه یا یک دفترچه خاطرات از لحظاتی که با هم داشتید را تهیه کنید یا حتی برایش یک شال گردن ببافید.اگر میخواهید یک قدم بیشتر در رابطه تان بردارید یک کلید از آپارتمانتان به او بدهید.

شام در خانه

چگونه ولنتاین کم خرجی داشته باشیم؟

یک شام رومانتیک از غذای مورد علاقه ی او آماده کنید و میز را با تم های ولنتاین مانند شمع و گل تزیین کنید و نوشیدنی مورد علاقه اش را برایش سرو کنید . حواستان باشد که شام در وقتی مناسب آماده شود، این کار میتواند ولنتاین شما را بسازد، اما اگر به هر صورت در این مورد با شکست مواجه شدید، باید کمی هزینه صرف شام بیرون بکنید که البته باید از چند روز قبل یک جا را رزرو کنید چونکه ولنتاین شب بسیار شلوغی است.

قرار های کم خرج

چگونه ولنتاین کم خرجی داشته باشیم؟

بسته به موقعیت مکانی که در آن زندگی میکنید میتوانید قرار های کم خرجی را تنظیم کنید یا حتی به یک پیاده روی بروید، اگر درمحیط گرم زندگی میکنید به پیک نیگ یا کنسرت بروید،اگر شریکتان به حیوانات علاقه دارد به باغ وحش هم میتوانید سر بزنید یا یک برنامه که شریکتان به آن علاقه دارد را در تلوزیون تماشا کنید.

کمی همدیگر را لوس کنید

چگونه ولنتاین کم خرجی داشته باشیم؟

استرس مالی را کنار بگذارد و به جایش کمی در خانه باهم وقت بگذرانید، پذیرایی خود را کاملا آماده و تزیین کنید و نور را کمتر کنید.

  سعی کنید با جملات آرامش بخش استرس را از پارتنر خود دور کنید، ، و تمام تلاش خود را برای ساختن یک شب رومانتیک با عشقتان  انجام دهید، و در مورد موضوع هایی صحبت کنید که او علاقه به شنیدنشان دارد.

منبع: مشروح


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.